knorris sjuk ):





jag vet inte vad det är för fel men hon har slutat lägga ägg och det är ju aldrig något bra tecken eller hur ? den vill hon inte vara med dem andra hönsen haha bara med lilla mig !hon har blivit regält mobbad under den senaste veckan har ållit sig gömd och inte kommit fram hoppas att hon kryar på sig har henne i stalet just nu där kon får ligga och vila i beskyd av katten och hästarna xd vet inte vad jag ska göra om hon inte blir bättre snart tips?

jag är väldigt orolig då hon inte kom till varken lunch eller middag i går kväll som alla andra hönsen gjorde ! hon har druckit lite idag men inte ätit något




men dem andra hönsen mår bra som tur är !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0